Gott slut 2012 och gott nytt 2013 :)

Då är det snart bara 4 timmar kvar på 2012! Denna nyårsafton blir inte lik någon annan, men det gör mig/oss ingenting! Vi har ätit en god middag hemma hos Mamma & Lars och jag har äntligen fått gosa med min FIS <3 Som jag har saknat henne!! Nu är vi hemma, och till skillnad från många andra ska vi nu mysa ner oss i soffan med lite gott framför en film :) Alltså kommer det bli en lugn och skön nyår! Jetlagen har infunnit sig, kraftigt!! Får se om jag orkar hålla ögonen öppna fram till 24.00.. Tveksamt! Har ställt klockan ifall vi skulle somna, för raketerna vill jag titta på :) Vi är båda såå glada för att vi inte har något inbokat detta år! Vi hade inte orkat helt enkelt.. Tidsskillnaden känns rejält! Hoppas att alla mina läsare får en härlig och underbar nyår!! :)

En längre resumé om 2012 och det kommande året kommer i ett annat inlägg imorgon eller i övermorgon!

Gott nytt år önskar vi er!! :)


Kommentarer
Postat av: pappa

Detsamma på er <3

2012-12-31 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0