Händelserik dag :)

Idag känns det som att vi fått gjort en massa skoj :) Detta har vi hittat på:

- Tagit båt över till ön Koh-lern, båten tog 40 min och kostade 30 bath = 7 kr :)

- På Koh-lern har vi solat, badat, samlat stenar, åkt en halvt galen moppetur och ätit god thaimat :)

- Skypat med Mamma <3

- Middag på kvällen på favoritstället Beefeater :)

- Shoppat klänning, byxdress, bikini och present

- 1 timmes oljemassage 300 bath = 67 kr :) Nog den mest intima massagen jag varit med om ;)

- 30 min pedikyr 150 bath = 33,50 kr

En härlig dag minst sagt :) :) Imorgon har vi inga planer.. Blir nog poolhäng eftersom vi var iväg idag! Ska bli skönt att sova en timme längre imorgonbitti i alla fall :) Kramar till er <3


Kommentarer
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Helt underbart och sjukt billigt :) Ohhhh jag vill med ha sol o bad nuuu...!! Får nöjja mig med att titta på dina bilder ;)

2012-12-16 @ 20:26:34
Postat av: Becca!!

Simon får nog ta de lugnt med solandet! Jäklar så röd han är!! :) Saknar dej superduperjättemycketmassor!!! <3 PUSS

2012-12-17 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0