Inre stress + myggbett!

Vill börja med att säga tack till alla er godingar som kommenterar här på bloggen :) Jag har dock märkt att det inte fungerar att kommentera tillbaka :( Vet inte varför, men har försökt många gånger, men kommentaren syns inte.. Inte här på min telefon i alla fall! Men ni ska veta att jag ser alla, och blir så glad för att ni vill skriva några rader till mig :)

Då var det lördag.. Vi har cirka en vecka kvar i Thailand, och igår började jag känna den där inre stressen.. Samtidigt som man saknar sin familj och alla vänner, så vill man inte hem!! Förutom sina nära och kära så väntar även plugget, jobbet och kylan på mig.. :S Jag vet inte heller när jag kommer till Thailand nästa gång igen, vilket också känns trist.. Men jag ska försöka att inte tänka på det nu, och istället njuta till 100% under den sista veckan här nere!

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat.. Jag ska smörja in mig med solkräm nu och lägga mig någon timme vid poolen i alla fall :) Vad som händer i eftermiddag/kväll återstår att se!

Måste bara visa er en bild på Ninas ben! Hon har blivit biten av myggor! Men med tanke på alla hennes bett, och det faktum att de inte riktigt känns som myggbett så vet vi inte med säkerhet att det är mygg.. Hon köpte en speciell salva och tabletter igår, så nu hoppas vi alla på att de lägger sig.. Stackare :(


Kommentarer
Postat av: Mor;)

Usch.....stackars Nina :( Har ni pratat med Nok? Hon har kanske ytterligare tips! Du vet väl visst när du kommer ner nästa gång? Julen o nyår 2014-2015 skall vi ju åka allihopa!!!

2012-12-22 @ 06:33:57
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Oj shit som hennes ben ser ut :/ stackaren... hoppas det försvinner snart!!
Bry dig inte om allt här hemma redan... det är ju en hel vecka till... njut njut njut !!
Nu ska jag snart iväg o leta julkläder till mig o barnen o det är stress :/
Ha en Lovely dag!!

2012-12-22 @ 09:25:43
Postat av: Ilona

Ni verkar ha haft det underbart! Njut nu sista veckan!
Stackars Nina, ser hemskt ut. Uch, vill bara klia sönder hennes ben.. :-) Hoppas det lägger sig snabbt!
Hälsa! Kram

2012-12-22 @ 11:13:57
Postat av: Jennie

Stackars Nina! Såg en tjej som hade likadant när vi var på PhiPhi! Hoppas salva/tabletterna hjälper!
Tyvärr älskar myggen vårt "utlänningarnas" blod :(
Det är nu sista veckan du ska passa på att njuta extra mycket, men vet exakt dina känslor...jag hade det likadant!
Kram

2012-12-22 @ 15:40:39
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0