Julmys med underbara vänner <3

Jag vet inte vad det är för fel på blogg.se:s app!? Har försökt logga in på den sen igår, och så fort jag gör det, så stängs den ner :S Jag som ville göra ett litet inlägg från julmyset, med bilderna :) Men funkar inte appen, så får det istället bli ett inlägg på datorn, utan bilder! Men funkar appen senare så kommer bilderna då :)
 
Igår hade vi tjejer som sagt julmys hemma hos mig :) Jag ville bjuda hem på detta då jag i alla fall vill hinna dricka lite glögg, äta struvor och lussekatter innnan jag åker! Kvällen igår blev super på alla sätt och vis! Svårt att det INTE blir det då jag har världens bästa tjejer runtom mig <3 Vi spelade Yatzy (grattis LOla till vinsten) kollade X-factor (YES, rätt tjej vann!) och åt massor med gott! Det som serverades igår var: Glögg, mandlar, russin, lussebullar, struvor, pepparkakor (FAN: GLÖMDE JULMUSTEN!!), choklad, chips och clementiner! Mycket gott som gjorde oss proppmätta! Lola hade med sig sin lilla Ozzy igår :) Vi visste inte hur Zindra och han skulle fungera tillsammans, då de aldrig träffats förr. Vi började med en långpromenad och därefter släppte vi ihop dem hemma. Det gick oehört bra :) Tummen upp på den! Zindra har endast visat tänderna några gånger, men annars var det super lugnt :) Ni kan tro att jag blev glad!! Att Zindra, som annars är så svår, fungerar ihop med en av mina närmasta vänners hundar.. DET är perfekt!! Tack underbaringar för kvällen med er igår <3 Vad skulle jag gjort utan er?! KÄRLEK <3
 
Hade även lyxen att få ha en övernattingsgäst hos mig inatt :) SIS ligger just nu och snarkar för fullt, medans jag sitter här och bloggar! Jag ska strax gå ner och sätta på kaffe till oss! 10.30 kommer Becciz förbi på bullefrukost <3 Härligt med en mysmorgon innan jag måste ta tag i alla "måsten"!
 
By the way: IDAG KOMMER JIMMY HEM!! :) :)
 
 
Ett stort grattis till X-factors första 14 åriga vinnare!! :) AWA :) På hennes audition sa Marie Serneholt till henne: Jag tror att en ny stjärna är född.. Och sedär ;) Verkligen en grym tjej som vi garanterat kommer att få se mycket av i framtiden!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lola

Tack underbara du för igår. Så mysigt jag hade mella er alla tre. Måste vi göra om:)). Underbart att ozzy och zindra fungerade så bra ihopa. Och vi vet ju att honey och zindra me funkar känns skönt. Kommer sakna dig min underbara vän

2012-12-08 @ 09:40:53
Postat av: Beccabus!!

Tack fina fina du för en supermysig och trevlig kväll igår! Du hade verkligen ordnat det så kanon!! Håller med Lola, vi måste absolut göra om det när ni är hemma igen!! :) Kommer sakna dig massor!! Älskar dig! Och ha de nu så jättebra där nere i Thailand!! Puss

2012-12-08 @ 22:58:07
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0