Solbränd + vattenskoter :)

Jag är glad att jag har varit försiktig med solandet under denna resa! Första 1,5 veckan smorde jag in mig med faktor 15 och därefter har jag haft 8:an varenda dag. Detta har gjort att jag har fått en fin gyllenbrun färg utan att bränna mig!! :) Efter lite mer än 2 veckor i solen har jag inte fjällat, och hoppas att jag inte kommer göra det heller.. Hellre en svagare gyllenbrun färg som håller länge än en rödbrun färg som försvinner snabbt pga att jag bränt mig!

Idag har vi solat och badat mellan 11.00-13.00 och därefter körde vi ner till Jomtien. Killarna har kört vattenskoter, medas jag och Nina har slappat under parasollet på stranden :) Efter deras tur körde vi vidare till busstationen och inhandlade våra bussbiljetter som gäller från Pattaya till Bangkok! 134 bath ( 30 kr ) kostade en enkelbiljett för att få åka i ca 12 mil, lagom pris ;)

Dags att fixa till sig! Kvällen kommer att gå i shoppingens tecken ;)


Kommentarer
Postat av: Mor;)

Jaså? Tryter det med pengar nu? Eller blev ni lite sura på Linn? Hur som helst så åker ni hur bra som helst med bussen;)) Hur dags skall ni åka? Vet ni var ni hoppar på? Busstationen som ligger om du följer Jomtien beach ända ner till svängen och en bit upp där på höger sida hoppar vi på iaf:)

2012-12-28 @ 11:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0