Thailands-snack!

I snart 1 timme har jag hållt på med min packning till Thailand.. Konstigt nog hade jag fram tills idag inte packat ett skit, vilket inte är likt mig! Antar att det beror på att dagarna är uppbokade till max med plugg, träning, mys med vänner, städning, Zindra, handling osv.. Jag har inte haft någon ork att tänka på packningen! Men idag tog jag tag i det, och nu är nästan alla kläder utvalda och nerpackade :) Fick reda på att vi får lov att ha 30 kilo i resväskan, vilket gjorde mig lugnare än vad jag var tidigare :P Idag är det 5 dagar kvar tills vi sitter på planet till paradiset :) Jag kan knappt fatta det! Simon och Nina var här hemma tidigare ikväll för lite planering, och ingen av oss kunde förstå hur tiden kan gå så snabbt.. När vi bokade resan var det över 160 dagar, och nu är vi nere på 5, GALET!! Ser fram emot de 2 kommande heldagarna tillsammans med Jennie och Johan också :) wiihhoo!! Mina dagar innan resan kommer ungefär att se ut såhär:
 
Onsdag
Plugga med Celie hela dagen! På kvällen väntas det mys med Fanny i Lund :) Vi ska äta en god middag och baka lussebullar <3 Vill såklart hinna med lite julbak innan jag åker!
 
Torsdag
Plugg med med Celie hela dagen, antar att även kvällen kommer att gå i pluggandets tecken :S Skulle jag få någon tid över så blir det fix inför resan!
 
Fredag
Plugg på förmiddagen och handledning på eftermiddagen. På kvällen kommer mina töser hem till mig <3 fredagsmys (JULMYS) med Lola, Becciz och SIS står på schemat! Kommer kännas underbart med en övernattniingsgäst, då jag sovit själv alldeles för många dagar nu!! ;)
 
Lördag
Sovmorgon och mysfrukost med SIS <3 Därefter är planerna att jag ska städa över hemmet, så att vi har något fint att komma hem till efter resan! 17.00 väntas det middag hemma hos Mamma, samt överlämning av Zindra ;( Kommer sakna min fis såå mycket!! Tur att det finns skype så att jag kan få se henne någon gång i alla fall! Kvällens timmar ska jag sedan spendera tillsammans med Jimmy <3 <3 <3 Ohh vad jag längtar!!
 
Efter lördagen så kommer SÖNDAGEN = AVFÄRD!! :) :)
 
Dags att återgå till packningen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0