Vår Julafton :)

Idag blev vi bjudna på julmat, och det var GOTT!! Jag har kommit på att jag älskar Jansson, om det inte är för mycket ansjovis dvs ;) Men lite fisksmak är bara gott! Något jag saknade var rödkålen.. Jag älskar rödkål, med köttbullar till :) Vi alla fick i alla fall skypat med Mamma, Lars och hundarna <3 Fisen är så söt när jag "pratar" med henne då hon tittar in i dataskärmen och vrider på huvudet för att höra.. Sötnos! Resten av kvällen bestod av god dricka och lite dans :)

Ett stort tack till Joyce och Björne för en super trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Beccabus!!

Härliga bilder! Då blev det lite julkänsla nere i Thai också, julmaten fick jag också men du fick se Kalle Anka dessutom!! :))
Älskar DIG! PUSS

2012-12-25 @ 16:08:42
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0