Varmt och skönt :)

Idag har det varit riktigt varmt! Trots en del moln har vi ändå fått mycket färg, speciellt Jimmy :) Vi har legat och solat vid poolen i ca 2,5 timme och därefter blev det lunch rakt över gatan uppe hos "Mama" :) Just nu ligger jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, så att jag kan hänga ut det i solen! Kläderna som tvättas ska åka med till Koh-samet som vi ska till imorgon :) Hotellet/bungalown är bokad, och likaså taxin dit! Vi ska tillbringa 2 nätter på ön, vilket vi ser fram emot :)

Så fort tvätten är hängd ska jag vila ögonen en timme ;) Därefter väntas äventyr i Pattaya!


Kommentarer
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Ja du kan tro här är grått o trist!! Nu har all snön regnat bort... så en vit jul kan vi nog glömma :/
Sola o bada för mig med :) min bleka kropp skulle behövt ett par solstrålar nu :) ha de gott

2012-12-18 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0