Dagens träning - Afrodans


45 minuters AFRODANS = En väääldigt svettig Sara ;)

Jag har kommit på att afrodans är den absolut roligaste träningsformen för mig :) Jag är glad innan jag går dit och jag är ännu gladare när jag går därifrån! Afrodans är för mig, ren GLÄDJE :) Som jag sa till Sara tidigare idag, det måste vara roligt att träna annars är det inget man håller fast vid under en längre period. Jag har hittat mina fyra träningsformer ---> Body pump, Afrodans, powerwalk och ren styrketräning! Det är de fyra träningssätten som jag ska tillämpa för att må bra, och på samma gång bli glad :) För mig handlar det inte bara om att bränna mycket, eller svettas som en gris. För mig handlar det om att ha kul, samtidigt som det gör nytta!

Nu är jag på ett sprudlande gott humör, tack vara träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0