Mina nyårslöften

Har funderat en del på vad mina nyårslöften detta året ska vara.. hade ett nyårslöfte förra året och det vara att använda tandtråd varenda dag (efter ett snack med tandläkaren!) Tyvärr varade de bara i 4 månader :S Därför har jag bestämt mig för att sätta upp nya löften, men att göra dem lite mer realistiska!

Nyårslöfte 1
Använda tandtråd minst 3 gånger i veckan, allt utöver det är bara ett plus! Trots att det egentligen inte är "tillräckligt bra" så är det i alla fall bättre än om jag inte använder det alls!

Nyårslöfte 2
Detta året lyckades jag få ihop 99 inloggningar på gymmet. Det kändes sjukt störigt att inte ha krossat 100 strecket faktiskt. Så detta året ska jag få ihop minst 100 träningstillfällen på gymmet. Får ju inte glömma att jag även är ute och powerwalkar också! Alltså är det inte bara gymmet som är en träningsform för mig.

Nyårslöfte 3
Jag tror på ärlighet och att vara rak. För oavsett om det känns konstigt och fel i ett speciellt tillfälle så tror jag att man vinner på det i längden. Vem vill inte ha en rak och ärlig vän? Så detta året ska jag vara den mest ärliga och raka människan, just för att det får mig att må bra!

Nyårslöfte 4
Uppskatta min famij mer! Jag är en människa som verkligen älskar att spendera tid med mina nära och kära, men tyvärr så räcker inte tiden till ibland. Jag ska försöka göra allt för att bli bättre på att lägga min energi på de jag älskar mest av allt i hela världen, min familj. Tyvärr har det blivit lite lite på den fronten under 2011. Om det beror på mitt hektiska liv (skola, jobb, vänner, hund, pojkvän?) vet jag inte. Men som sagt, jag ska försöka att bättra mig!

Nyårslöfte 5
Vill så gärna lyckas gå ner mina 3,5 kilo som finns kvar på kroppen. Har ett mål om att lyckas gå ner dem tills Juni månad, i samband med att jag går på sommarlov. Vi får se hur det går :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0