Party hos Celie - Bilder :) :)


Vilken underbar kväll vi töser hade tillsammans hemma hos Celie i lördags :) Vi började med att laga maten tillsammans (kycklingsallad med fetaost, vitlöksbröd och en mangosås) vilket var såå trevligt! Vi valde en lätt "middag" med tanke på att vi alla skulle dricka en massa (både drinkar, vin och cider) hela kvällen! Efter middagen spelade vi sällskapsspel i ca 3 timmar - Med andra ord, helt hysteriskt, fördomsleken och sångspelet, skit skoj :) Spelen fick igång oss alla ;) Runt 01.00 (tror jag att det var) började vi dansa i vardagsrummet, i soffan, på storarumsbordet, ja överallt :) haha!! Vi släppte loss och dansade så till 05.00 ungefär :) 4 tjejer med vars en drink i handen dansar och har skoj i 4 timmar, verkligen en härlig känsla ;) Det var längesen jag hade det så roligt faktiskt! Vilka underbara tjejer som går i min klass, är lyckligt lottad som fått lära känna er alla <3 <3 <3

Tack till Celie för allt du ordnade under kvällen, och tack för alla goda drinkar du bjöd oss på :P

Som i ser på bilderna så blir vi mer och mer berusade allt längre ner ni kommer ;)
















I september är det dags igen - återförening med töserna :)

Jag tror att jag har hamnat i VÄRLDENS BÄSTA och skönaste klass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0