Helg, och strålande sol :)

Fredagen började med en mysig bullefrukost med Sara och Eve :) Massa skitsnack och mys <3 13.00 var det dags att infinna sig i Lund och möta upp min kära basgrupp! Vi bestämde oss för att sitta ute i solen, vilket jag inte ångrar! Shit vilket underbart väder det är idag :) Fick till och med byta om till en kortärmad tröja när jag kom hem ;) Vilken energi jag har nu :) Blev på strålande humör efter 3 timmar i solen!

Om en stund ska vi bege oss hem till Sara & carlos :) Dags för Jimmy att få sin första massage av den blivande massören ;) Antar att han kommer att vara lika nöjd som jag efteråt!

Underbara fredag!! Livet kan inte bli mycket bättre nu :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0