20:e april + Snö = NEEEEJJJ!!

Vafan är detta???! Det snöar!! Sen när blev det OK att snöa när det ska vara vår??? Grrrrr! Kan man bli annat än irriterad? Ush och fy för dessa vita snöflingor :S

Idag har jag lagat middag till mig och Jimmy. Det blev korvstroganoff, mums mums. Och gissa vem som fick ta HELA disken efteråt också?? JAG! Hahaha, som straff så fick Jimmy promenera med Zindra när det snöade som värst ;) hehe.. Så går det när man ska försöka slippa undan :P Haaa!

Nu väntar jag på att FINASTE IZZA ska komma till mig och hålla mig sällskap ikväll :) Det är nämligen så att våra underbara män ska titta på fotbollen tillsammans hemma hos Izza. Men inga problem, vi ska roa oss här hemma hos mig med Guitar Hero och massa kaffe :) hihi.. Kan inte bli bättre ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0