Svar på kommentarer

Såg att jag hade fått två kommentarer på inlägget om min reflektionsuppgift. Ni har kommenterat och tyckt på att jag har skrivit "man" i texten. Ex: "Man skulle kunna anta att Walker menar det han skriver..." Jag vet att det inte är bra att skriva "man" i texter, men det är verkligen svårt att låta bli, då det går av sig själv.. Än sålänge har jag inte fått någon kritik för det, kanske just för att vi inte har börjat skriva uppsater än? Hade problem i början av utbildningen i skrivandet när det gäller "dom" = de/dem. Men det har jag vant mig av med nu, men det är svårt! Jag gör så gott jag kan varje dag, och jag ska säga att det är inte lätt att skriva akademiskt :S Speciellt inte när man har bloggat i ett x-antal år nu! haha.. Här i bloggen skriver jag verkligen INTE akademiskt, och det är inte meningen heller! En blogg är en blogg och en uppsats är en uppsats!

Fy bubblan vad jag är trött.. Eftersom jag har gjort allt detta:

Varit i skolan

Pluggat

Tvättat

Tränat med Jimmy <3

Städat

Lagat mat

Promenerat med hunden

Självklart duschat

Kollat ytterst lite tv...

... så är jag HELT SLUT! Godnatt gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0