Träning med Vera :)

Spm ni ser själva så gick det skit bra vid vägningen även denna måndag :) Jag är verkligen nöjd med -1,3 kg! Eftersom jag och Jimmy ska upp till Göteborg på fredag och gotta oss där hela helgen så antar jag att vågen inte visar neråt nästa måndag :) Antar att det blir så när man är på en weekend, då ska man absolut inte snåla in på godheterna! Och för att hålla vikten något sånär i balans kör jag 4 träningspass denna veckan också ---> måndag - torsdag :) Kanske hjälper det mot allt gott vi ska äta den kommande helgen?

12.00 är det dax för träning med Vera :) Har saknat dig så himla mycket gumman, så det ska bli härligt att träffa dig idag! För även om vi är på gymmet och tränar så snackar vi lite grann ;) Längtar ännu mer till onsdag då det är kaffedax med DIG <3 Mys i massor med min underbaring hihi ;)

Efter träningen kommer även min älskade mormor hem till oss!

Ska bli super trevligt :)



<3 ÄLSKAR DIG SNÄCKAN <3

Kommentarer
Postat av: Vera

Jaaaa jag längtar med super mkt, var såå länge sedan vi två satt o drack kaffe o bara snacka en massa.. =) Visst pratas det en del under träningspassen men inte på samma vis.. ;) Längtar tills imorgon underbara du!! Puss Puss

2010-12-07 @ 20:39:59
Postat av: Anonym

http://neaochlina.blogg.se läs och kommentera är du snäll! :)

2010-12-07 @ 21:15:12
Postat av: lovisa

vad fina ni är:)

2010-12-07 @ 21:16:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: tina

Fin blogg du har ! kolla gärna in min med :)

2010-12-07 @ 21:38:47
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0