En bra fredag =) Filmkväll i all ära!

Jaha, då var man tjänstledig från Kullagården i 3,5 år. Känns fortfarande overkligt och när tanken slår mig att jag verkligen börjar plugga på måndag höjer jag på ögonbrynet och förstår knappt de själv. De som jag har velat sååå länge är nu bara 3 dagar ifrån mig =) Än en gång så kommer jag sakna min älskade arbetsgrupp såå mkt! Har lärt mig mycket på dessa tre åren som fast anställd, hela gruppen har lärt mig massor med saker. Och givetvis ska jag hälsa på dom! Bullefrukost deluxe när Sara kommer och hälsar på =)

Nu har jag diskat, plockat undan, duschat, smort in mig och fönt håret! Nu har jag bara dammsugningen och platta håret kvar, sen är jag redo för kvällen =) Jag och Jimmy ska äta middag tillsammans först, och sen efter de anländer Kenny och Izza =) Wiihhoo!! Filmkväll i all ära ;) Nä nu måste jag fixa till mig..


Soo long!


Kommentarer
Postat av: Becka!

Hoppas ni får en mysig middag tillsammans =) Love U much too! Och imorgon är de SaraBeckaMys! ♥

2010-01-15 @ 18:15:30
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/
Postat av: Pappa..

Hej min dotter,vill ge dig ett tips på en film som vi såg nu,sällan filmer berör mig som denna gjorde,den som ser denna utan att fälla tårar har inga känslor.En av dom 3 bästa jag sett.

Kram på dig/Älskar dig,hälsa J...



http://www.youtube.com/watch?v=dVpcAu9Lo0Y&feature=channel



2010-01-15 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0