Tack =)

Får börja med att säga tack till alla mina vänner för fina kommentarer till förra inlägget =) Och jaa, jag är såå glad! Har träffat världens mest underbara Jimmy <3


Igår blev det en riktig myssöndag.. Vaknade först relativt tidigt, 11.00. Låg och drog oss till 13.00. Efter de åt vi frukost och sen la vi oss i sängen igen till 15.00. Haha.. Så skönt att bara kunna ligga och slappa så en hel dag! Vi bestämde oss sen för att hämta upp Zindra som mamma hade varit så snäll och passat =) Blev lite snack hos dom, och sen vidare till Pizzeria Viking! Blev 2 pizzor och lite läsk =) Mums.. Kom på att det var ca 5 månader sen jag åt pizza sist. Igår fick jag unna mig de =) Jimmy hade bränt filmen paranormal activity, och självklart fick man se den. Jag tycker dock att film är bäst på bio, och denna hade verkligen varit bättre att se på bio. Hemma blir det inte lika äckligt.. Men den var bra, och slutet var ju värst :S Moohhaa ;)


Jobb idag: 07.00 - 15.30 =/ Vill inte alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0