Done!

Då var jobbekvällen också över.. Får nog säga att jag tycker att tiden går snabbt när man jobbar kväll! TYVÄRR så har jag ett dagspass imorgon: 7-15.30 =/ Suck big time..

Men ser man fram emot saker som händer efter jobbe passet så går tiden mycket fortare ;) Denna helgen som kommer är verkligen efterlängtad! Imorgon blir det en MYSFREDAG med Jimmy <3 och på lördag så firar jag att jag har fyllt år med en födelsedagsfest för vännerna :) Känner på mig att denna helgen kommer bli suuuper ;)

Kommentarer
Postat av: lola

vill så jätte gärna komma imorgon men ser svårt ut snyft snyft haha vår älskade vän har skrivit på sin blogg om lola hahaha hon är ju störd miss u hjärtat

2010-07-23 @ 10:11:36
URL: http://lolacederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0