Sol sol sol

Som sagt, idag när jag vaknade var det strålande solsken och jag blev på såå bra humör.. Ju fler timmar som gick desto sämre väder blev det =/ Molnigt och kvalmigt omvartannat.. TRÅKIGT! Men jag och Jimmy körde ut till Stävie ändå! Här ger vi oss inte i första taget! Låg och "solade" i ca 1 timme i halv-dis.. Men sen såå, strax efter 15 kom solen fram igen! Sara blev GLAD och gissa vad...?? Jag fick faktiskt märken efter bikinin på den enstaka timmen =) Så visst var det värt det! Tre dopp i poolen blev det också ;) suveränt!

Nu har vi precis ätit middag ---> Spagge med Ködde =) MUMS! Så mätt och belåten ska jag sällskapa med Vera över några koppar kaffe ;) Kanske blir det något gott till kaffet också!

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0