Glansklart på lördag =)

Nu ikväll fick jag hemskickat min tenta! TYVÄRR fick jag 2 kompletteringar att fixa =/ Suck.. Jag som verkligen trodde att jag inte behövde tänka på skolan något mer förren 30 augusti! Attans.. Men bara att sätta igång och fixa det, finns ju inget att göra! Nästa vecka ska det vara inskickat och klart...

Får trösta mig med en annan sak istället! Izza den lilla luckosten har vunnit 4 biljetter till GLANSKLART som är på Lördag! Och gissa vem som blev medbjuden..? JAG & JIMMY =) =) Wiihhooo! TACK så hemskt mycket Izza för att ni valde oss ;) Ska bli super skoj, och jag ser verkligen fram emot de!


         


Nä nu ska jag sätta igång och diska =/ Sååå tråkigt! Sen hoppas både jag och Jimmy på att det kan bli en tidig kväll i säng, men kl är ju redan 22.00 så det kan vi nog hoppa!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0