midsommar 2010 på jakobsgatan =)

Midsommar 2010 blev verkligen PERFEKT =) Längesedan jag mådde så bra som jag gjorde denna gången, på självaste midsommar! Kan kanske bero på att man inte var lycklig den förra, men igår mådde jag verkligen bra! Får tacka Izza som hade gjort ett MEGA JOBB med allt vad förberedningen innebar! Du är underbar gumman och gjorde verkligen allt så fint! En utormordentlig värdinna med andra ord ;)

Och en PERFEKT midsommar för mig är: God mat, god dricka, massa lekar och UNDERBARA personer att uppleva detta med! Så därför blev midsommar 2010 på Jakobsgatan PERFEKT =)



         

         



         



         



         

Och självklart ett tack till er andra ----> Sara, Carlos, Mange, Rebecca, Jimmy, Eve och Kenny för en super trevlig kväll med er! Hoppas att ni alla hade det lika trevligt som jag =)


 


Kommentarer
Postat av: Becka

Kanonrolig kväll! Den hade inte kunnat bli bättre! Så himla skoj, från början till slut! =)

Tack för igår! Vi gör om detta nästa helg eller? Hehehe Puss

2010-06-26 @ 22:05:13
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0