Hjälp mig!

Undrar om det finns någon läsare som skulle kunna hjälpa mig med en sak? Jag vill jätte gärna köpa en ny Canada Goose jacka men har verkligen inte råd att köpa den ny i butik här i sverige. Har kollat runt på nätet och hittat massor med hemsidor som säljer sådana. Finns det någon som läser min blogg som har köpt en jacka (eller något annat relativt dyrt) på nätet? Kan man lita på att jackorna ser ut som dem gör på bilden? Är det enkelt att skicka tillbaka om man skulle vara missnöjd? Köper jag jackan via nätet betalar jag ca 2000 :- istället för 5000 :- och eftersom det priset lockar mycket så vill jag prova att köpa där. Men vågar jag? Jag har aldrig handlat något dyrt på nätet så jag vet liksom inte hur processen går till.

Någon som har något tips? Eller som kanske rentav själv har köpt en Goose jacka på nätet? Snälla snälla hjälpt mig! behöver massa med tips och råd :)




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är bara till att googla företaget så får du säkert upp något. Det bästa är ju om man kan ta det på faktura eller postförskott, då betalar du ju inget förrän du fått jackan och då behöver du ju inte oroa dig. :)

2010-11-10 @ 15:49:24
Postat av: Anonym

Tycker absolut du ska vara försiktig. Jag blev blåst en gång, det var inte alls den kvaliten och inte alls den pälsen jag ville och och som jag skulle ha enligt bilderna Så nu köper jag alltid i butik den jag köpte i år kosta mig 7000kr men det är jag som ska tycka det är värt det ingen annan. Men tänk dig för innan bara och kolla upp så dem är seriösa. Lycka till. Kram :)

2010-11-10 @ 17:36:48
Postat av: Anonym

Kolla på MärkesOutlet i Malmö. Dom har kanske några kvar. Är du interesserad av beg, så kan du ju kolla blocket och tradera. Där finns ju även nya. Lycka till. Kram

2010-11-10 @ 20:18:44
Postat av: Sara =)

TACK allesammans för era tips och råd :) Har hittat en sida, från USA. Det är den sidan som jag tycker verkar mest trovärdig.. Men gud så svårt! Man velar fram och tillbaka, vad ska man göra?

2010-11-10 @ 20:37:43
Postat av: Hanna

Uteslut iaf Tradera, kompis till mig klicka hem en "äkta" ny goose jacka, ikke den skickades från Kina och var bara en kopia.

2010-11-11 @ 09:08:02
Postat av: Anonym

Vad heter den sidan du har hittat? är oxå intresserad

2010-11-13 @ 23:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0