YES!!

HELVETES TIMMARNA ÄR ÖVER!!!

Och gissa en person som är GLAD nu =) Äntligen är jag klar med Reflektionsuppgift 2 + Tvätten! Befriande känsla det där. Men om uppgiften blev särskilt bra, det återstår att se. Men en sak har jag att säga och det är: FY FAN vad den var svår! Blir inte alls förvånad om den "inte är tillräckligt bra" för allt det jag skrev i uppgiften idag, var nog bara en jävla massa "ordbajs" som vi kallar det i klassen, haha ;)

Nu är älsklingen hemkommen i alla fall, underbart <3 Men friden varar inte särskilt länge! Nu är det dags att sätta igång med städningen och sen laga oss en god middag som idag blir hemmagjorda hamburhare :) MUMS! Sen runt 18.30 när Kenny och Jimmy sticker på kikboxning så ska jag spendera några timmar hemma hos Izza! Och bara det gör att hela dagen blir såå mycket bättre än vad den tidigare har varit =)

Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0