Dietvecka 15

Som jag har sagt tidigare så vet jag inte om jag kör på någon "diet" för tillfället. Har egentligen inte gjort det på minst 1-2 månader, sedan jag slutade röka. Men eftersom jag har satt datumet till den 24/12 så tänker jag blogga om mina resultat fram tills dess!

Resultat vid vägning: +0,2 kg

Total viktminskning: 1,2 kg

Kilo kvar till målvikt: 3,6 kg


En sak som jag är strålande glad över är att jag faktiskt inte gått upp så mycket i samband med att jag slutade röka. Direkt i början och de kommande tre veckorna gick jag upp ca 2 kilo, men har gått ner lite av det igen :) Så även om jag vecka ut och vecka in bara står stilla på vågen utan några stora resultat så ska jag nog ändå vara glad! Jag har slutat röka + att jag äter mycket mer godis efter de (ca 3 ggr/vecka). Träningen gör att jag i alla fall står stilla, och inte går upp! Men jag kämpar på, och efter Nyår är det verkligen hårda tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0