Godmorgon söndag!

Lördagen spenderades med Jimmy, såklart ;) Vi åt en god middag tillsammans, kollade på film och åt massor med godis :) Emellan detta så hann jag även plugga lite. Ibland är jag tvungen till de, trots att jag egentligen inte alls vill för att kunna ha ett gott samvete sen ;) Lördagen kunde inte blivit bättre <3 <3 <3

Söndagen är kommen, helgens sista dag.. Jag börjar redan nu få ångest för att helgen närmar sig sitt slut.. Jag vet, jätte dumt! Söndagen har ju precis börjat, och jag borde vara glad för att jag har hela dagen framför mig :) Det är faktiskt inte kväll förren om 12 timmar :P Om en liten stund ska jag och Jimmy bege oss ut på julklappsjakt :) Hoppas hoppas att jag hittar de julklappar jag letar efter!!

Ikväll blir det förhoppningsvis julbak (om vi orkar efter all shopping!)

Puss och hej - leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0