Måndag - Annandag Jul

Idag skulle jag egentligen jobba till 13.00, men en kollega ville gå hem tidigare så hon undrade om jag kunde jobba till 15.00 för henne istället.. Tvekade först, men ändrade mig så fort jag kom på att det var storhelgs betalt :P Ville så gärna hinna med en powerwalk efter jobb, och trots att jag jobbade till 15.00 och begav mig ut på en promenad 15.20 så hann jag hem precis innan det blev mörkt, puuhh! Gillar inte alls att powerwalka med höralurar i när det är mörkt, för man vet aldrig om där är någon som gömmer sig i buskarna, som man omöjligt kan höra pga den höga musiken :S Hur som helst så var det skönt att promenera idag, gillar att vara utomhus så fort tillfälle ges. Med en temperatur på 9 grader den 26:e Dec så kan jag inget annat än att njuta av att vara utomhus ;)

Nu är det dags att krypa i säng så att jag orkar jobba min 7-13 tur imorgon! Efter jobb väntas kaffebesök hos Eve på Jakobsgatan, treeevligt! Lille Zindra ska självklart få följa med :) Senare på kvällen ska det pumpas muskler på Time med min underbaring :) Body Pump it is!!




Ibland är det skrämmande..
Tänk vad skönt att veta vilka som faktiskt är nära <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0