Resume av 2011 :) GOTT NYTT ÅR!!

Här nedan kommer lite bilder från året 2011 som gått. Det har varit ett händelserikt år på många sätt och vis! Tyvärr har det även hänt en del sorgliga saker, min brors bortgång ;(

Jag önskar att alla mina nära och kära får vara friska under 2012! Hälsan är det viktigaste!! Har man bara den så har man allt :)

Nyår 2010/2011 firades på Jakobsgatan med vänner







Min bror Simon fyllde 20 härliga år





Jag och min älskling firade valborg i Danmark på Tivoli





Smulan som funnits med oss i 12 år fick avlivas pga sjukdom



Midsommar firades på Jakobsgatan hemma hos Hilde





På sommaren fyllde jag 25 år - verkligen en VILD fest ;)









En ny familjemedlem på hildingsväg - lilla Wilma





Resa till Polen med Jimmy









En helg i Skara med underbara vänner









Vallarnas teater med min baby







Jimmys pappa Bertil fyllde 60 år





Björka Loge - Avslutning





Min älskade bror Linus fick hastigt lämna oss i en bilolycka ;( Han blev bara 17 år gammal



Linus - Simon - Oliver



Jag coh Jimmy köpte vår första gemensamma lägenhet :) Lyckan är total!!






Som sagt, ett händelserikt år!

Hoppas på att 2012 blir ett bra år för oss alla :)

NU: Dags för duschen, ikväll blir det fest hos Sara & Carlos på Jakobsgatan!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0