Plugg på hemmaplan!

Ett STORT GRATTIS till söta lilla Moa på sin 6 årsdag :)

Då har man varit "busig" igen och bestämt sig för att skita i skolan idag också! Men jag tror jag har gjort helt rätt, för det första så blev det bara 2 timmars föreläsning i måndags istället för 4 och sen var han sjuk tisdag + onsdag. Känns inte säkert att åka in där idag.. Därför stannar jag hemma och har planerat att även denna dagen ska spenderas med huvudet i civilrätten! Jag har 82 sidor kvar att läsa, och innan dagens slut ska jag vara klar med den! Då kan jag äntligen börja läsa i en av de andra böckerna (Har ca 5 böcker till att läsa, men som tur är så är dem inte hälften så tjocka!) Så nu vet ni vad jag ska sätta igång med alldeles strax :)

FÖRST: Kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0