Iväg på lägenhetsvisningar :)

Jag har gett upp plugget.. Trots att jag vet att jag hade behövt plugga mer, så känns det som att det inte hjälper att stress-plugga såhär precis dagen innan. Det som inte "sitter" tills idag, kommer inte att sätta sig heller. Som tur är får vi ha massor med material med oss, underlättar förhoppningsvis en del :)

Har precis kommit hem från en 30 minuters Kävlingeå promenad med Zindra. Idag var det nära att hon nästan hoppade i ån ;) Hon är så nyfiken på alla blad och grenar som ligger vid åkanten, och går man lite för långt ut finns risken att man trillar i, vilket Zindra inte förstår :) Haha, ser verkligen roligt ut!

Nu ska jag hoppa i duschen för att sen fixa till mig lite. Jag skulle egentligen tränat med Vera idag, men då mycket roligare saker dök upp (lägenhetsvisningar) så skippar jag det! Borde jag ha dåligt samvete? NOPE!

Hörs sen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0