Hej alla läsare :)

Vet ni om att statistiken har ökat drastisk sedan jag tog bort mitt lösenord? från att ha haft 40 st läsare till 100 läsare som jag har idag :) Välkommen säger jag till er, nya som gamla läsare! (för jag antar att det finns några nya ansikten framför skärmen?)

Idag har jag avverkat ett seminariuim i skolan mellan 10.00-12.00. Vi examinerades på Existentiell teori och Multiteoretiskt perspektiv. Fram tills för några dagar sedan hade jag ingen aning om vad det betydde, men idag vet jag :) Så jag kan inte sticka under stol med, att jag faktiskt lär mig något varje dag! Nästa vecka ska vi examineras på anknytningsteorin, och veckan därpå systemteori.

Efter skolan begav jag mig ut på en timmes powerwalk! Skönt att rensa tankarna lite + att jag hade trevligt sällskap i lurarna i stort sett hela vägen :) Tack för de töser! resterande va dagen/kvällen har jag spenderat hemma, med Jimmy.. Städ & tvätt har stått på schemat idag, mindre skoj.. Men precis som med alla andra städedagar så tog det ca 1 timme när vi hjälps åt :)

Nu ska jag alldeles strax gå ner i tvättstugan för sista gången idag..

Imorgon är det skola mellan 09.00-13.00, sen håller jag HELG!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0