Mys hos Ida & Magnus ikväll :)

Hade en underbar känsla i kroppen när klockan slog 13.00 och jag fick gå hem från jobbet. Ush, det låter nästan som att jag vantrivs där, så är inte fallet. Bara de att det är jobbigt att vara tvungen att jobba för att "överleva". Jag vill jobba för att jag tycker det är kul, nu känns det som att jag bara gå dit för att få in lite pengar.. Tråkigt men sant! Men min tid den kommer komma :) Då jag jobbar som socionom och trivs med mitt jobb + att jag har fritid att göra precis vad jag vill, och inte sitta och plugga varenda kväll :P

Nu kl 16.00 har jag och Jimmy blivit hebjudna till Ida och Magnus på middag :) Har inte träffat henne ordentligt på säkert 6 månader, så det ska verkligen bli kul! En söndag eftermiddag jag har sett fram emot i flera veckor nu! Ska även bli kul att Jimmy får träffa dem båda :) Nu ska jag föna håret, och hoppa i kläderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0