FY, vad mycket skola det är nu!!

Dagen idag har flytit på bra :) Begav mig in till skolan vid 12.00, men åkte hem lika fort igen.. Fick reda på att föreläsningen inte var obligatorisk + att jag har börjat bli sjuk. Kändes inget vidare att sitta på en icke-obligatorisk förläsning och bara snyta sig igenom allt.. Så jag tog tåget hem igen vid 14.40 :) Nu i eftermiddag har jag varit ensam här hemma, vilket gav mig ett utmärkt tillfälle att plugga! Funderade ett tag på att bege mig ut på en lugn promenad ikväll.. Alltså, ingen powerwalk utan en mer "frisk-luft-promenad". Ångrade mig ganska snabbt, och kom på att jag har ännu mer skolarbete som måste göras! Suck för detta...

Imorgon är jag ledig, och gissa hur jag ska spendera den dagen?
Med skolböckerna, såklart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0