Lördag kväll och...

... fortfarande rökfri ;) hihi..

Har som sagt jobbat idag, 07.00-15.30! Vissa dagar är det lättare att jobba än andra, idag var det en sådan dag :) Allt har flytit på och jag har haft ett leende på läpparna i stort sett under hela dagen :) Leendet på läppana kan också bero på att jag har haft MIG & JIMMY i tankarna hela dagen <3

För ett tag sedan bestämde vi oss för en sak! Den dagen vi har ett hyreskontrakt i våra händer på en marklägenhet DÅ ska vi unna oss en fondue-middag, bara Jimmy och jag <3 Dagen har kommit, och jag har verkligen längtat efter detta :) Ska bli så mysigt att få spendera några timmar med världens bästa pojkvän!! Vi tänker faktiskt ge Old Times (rakt över gatan) en chans när det gäller fonduen! Har bara ätit på Sandras i Lund tidigare, men hoppas på att denna vi ska äta ikväll är lika god :)

Ohhh vad detta ska bli mys!!! <3 <3 <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0