När försvinner abstinensen?

Idag har suget efter ciggaretten inte varit lika stort som de andra dagarna. Har nog "bara" tänkt på ciggaretten ca 5 ggr idag. Framsteg?! Har börjat fundera över när det vardagliga cigarett-suget försvinner? Hur lång tid tar det tills jag kan gå en hel dag UTAN att tänka på ciggaretter? Någon som har erfarenhet av detta?

Rökfria Dagar: 6

Nu har jag och älsklingen precis avverkat lite mys i soffan framför LYXFÄLLAN. Vad kan jag säga om kvällens avsnitt?! Ursäkta mig, men som vanligt så SKYLL DIG SJÄLV! Köper man smycke (ringar/halsband) för över 10.000 kr st så är det INTE särskilt synd om dig/er.. Förbannad jag blir!


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag höll upp i 7 år (!!) En ständig kamp.. Mer eller mindre. =( Trillade dock dit igen.

2011-10-07 @ 00:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0