Påskafton och fullt upp!

GLAD PÅSK ALLESAMMANS :) :) Är jag den enda som inte ätit påskmat i år?!





Denna dagen har verkligen gått i ett! Jag vet att jag borde stressa ner och ta det lugnt, men vissa dagar går det helt enkelt inte! Som idag till exempel.. Jag har varit igång sedan 05.30 imorse, och än ligger jag inte i sängen.. Men jag kan lova er att jag sna "snarka 7 kvart i timmen" när det är dags ;) Detta har jag/vi hittat på idag --->

Jobbat: 07.00-13.00

Besökt: Lutz + Brandworld

Veckohandlat: På konsum

Städat: Hela lägenheten

Middag: Varma mackor

Förberett: inför Jimmys kalas, som är imorgon


Ja, det var väl typ det! Nu är jag i alla fall helt slut.. Skulle kunna tänka mig att sova runt 23.00 och sova till 08.00 imorgon! Det hade gett mig 9 hela sovtimmar :)

Jag älskar mig praktik, men det är inte kul att praktisera 100% i veckorna (måndag till fredag) för att sedan jobba minst en av dagarna på helgen.. Vissa veckor är jag ledig en dag, vissa två dagar och andra ingen alls! Det är surt att behöva jobba varenda helg för att kunna "överleva"... Det blir inte roligt att jobba när man blir "tvingad"..  Så, eftersom det är lite jobbigt för tillfället så kan jag nog säga att jag saknar skolan rätt mycket ibland.. Där hade man i alla fall 1 ledig dag mitt i veckan som man kunde vila upp sig på för att klara av en helg arbete utöver plugget. Men eftersom jag vet att det endast är 2 månader kvar på praktiken,  sommaren är påväg och därefter bara 1 år kvar att plugga så känns det genast lite lugnare :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0