19 Augusti = En varm söndag :)

Vilken härlig söndag jag har haft idag :) Först blev det poolhäng och steeek i Stävie med Becciz, mamma och Lars! Idag tänkte jag på att smörja in mig, vilket betyder att jag inte är ett dugg bränd nu (till skillnad från andra) haha ;) Idag har det varit en perfekt sol & bad dag! 25-30 grader i luften sant strålande sol och 25 grader i poolen :) Efter allt badande körde jag ner till ICA och handlade ingredienserna till kvällens middag.. Väldigt enkelt, men såå gott! Stack hem till SIS <3 Där har jag spenderat kvällens timmar.. Vi har druckit kaffe, kollat på gamla kort och vår Thailandsfilm :) Haha! Längesen jag skrattade så mycket som ikväll :P "hur fan såg man ut", "tur att man blir snyggare med åren i alla fall"... Tack gumman för en super mysig kväll med dig <3 Nu ska jag intaga några timmars sömn.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0