Dagen idag :)

Thailand: 00.30

Idag har det som sagt först varit väldigt fint väder, för att hastigt skifta till spöregn! På 1 timme fick vi i stort sett översvämningar på området! 2 timmar efter att de slutat regna hade allt vatten runnit bort, skumt väder! Lite rastlös som jag var passade jag på att handla frukt ifrån fruktmoppen som kommer till området varje dag :) MUMS! Jag älskar verkligen tillgången på frukt här nere :) Idag köpte jag massor, färdigskivad så att det fyllde en hel stor tallrik för 10 kr :)

I eftermiddag har vi varit nere och växlat våra pengar.. Valde att göra det här, då kursen är mycket bättre! Därefter blev vi körda till BIG C EXTRA (Mamma, har bi inte varit där, så är det ett måste!) för att handla lite mat och flipp-flopp skor.. Killarna kom hem med desto mer :) Vi hittade Beats By Dr. Dre hörlurar för bara 170 kr, vilket är sjukt billigt! Hemma ligger de på 1500-3000 kr :) Funderar på att köpa ett par till mig själv också faktiskt.. Nu ska vi snart lägga oss, så att vi orkar upp imorgon :)

Natti Natti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0