Helt magiskt <3

Jag och Sara har alltid kallar varandra för systrar, ända sedan mellanstadiet.. Vi har båda velat ha en syster, men aldrig fått någon! Det är något speciellt med oss, och jag kan inte sätta fingret på vad.. Skumma saker händer, precis som om vi känner hur den andre mår osv trots att vi inte ens är i närheten av varandra.. Igår hände en skum grej.. Jag kör i bilen och får höra en alldeles underbar låt på radion, det var första gången jag hörde den och jag tänkte direkt på Sara.. Texten passade precis in på henne och jag kände att låten tillhörde henne, på något konstigt sätt.. Spelade in ljudklippet och skickade det till henne. Skrev att jag tänkte på henne <3 Då skriver hon tillbaka att det är en av henne favorit låtar! Hur sjukt är inte de? Väldigt ofta händer det sådana saker mellan oss.. Kanske var de meningen att vi skulle blivit systrar?!

ÄLSKAR DIG GUMMAN! Har gjort det i 15 år och kommer göra de minst lika många år till!! <3 Ibland blir allt bara så självklart, DU & JAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0