Idag har jag haft 2 väldigt fina töser på ...

img_1173 (MMS)

Idag har jag haft 2 väldigt fina töser på kaffe, Lola och Vera :) Blev massa snackande, kaffe och knäckefika! Tack underbara ni för en trevlig förmiddag med er <3 12.30 var det dags att klippa + slinga håret. Har alltid gått till Salong Holst tidigare, men efter en del missnöje de senaste gångerna har jag valt att byta frisör! Testade på Emelie på klippt & skuret på Mårtensgatan, och det är inget jag ångrar! Blev sååå nöjd, och kommer garanterat att gå dit fler gånger :) 1150:- kostade det ---> Väl värt! Bilder kommer på håret, lovar!  Det var egentligen meningen att vi skulle skruva ihop sängen ikväll, men tyvärr så hade en av delarna en stor skada :( ringde IKEA direkt och de kommer köra ut en ny del till oss... INOM 1 VECKA! Tack för den! Så vi får sova i Jimmys (alldeles för mjuka) säng några dagar till :S Eftersom det inte blev något skruvande med sängen så fick badrumsskåpet komma upp istället! Ett perfekt skåp om man inte vill skruva i kaklen :) Badrummet fick sig ett litet lyft, tycker ni inte? ;)  Håller även på att bli sjuk.. Vera trodde att det var bihålorna, då jag knappt kan böja mig fram utan att det känns som att huvudet håller på att sprängas! Jag har inte tid att bli sjuk, inte nu!! :( Ska i alla fall prova att gå till praktiken imorgon.. Mår jag lika dåligt imorgon kväll, så får jag överväga att stanna hemma...  Sängen kallar!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej Sara!



Var har du köpt det spegelskåpet?? Har letat överallt (känns det som) och vad heter det ??



Tack :) Kram

2012-05-19 @ 12:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0