En härlig torsdag :)

Sitter just nu på tåget hem efter en super torsdag i Helsingborg :) Träffen med Celie på universitetet var guld värd! Tack för idag gumman <3 Vad skulle jag gjort utan dig min underbara klasskompis?? ;) hihi..

Att gå på after work med en massa härliga socialsekreterare var även det super! "gamlingarna" (haha) begav sig hem vid 19.00 medan jag, Sofia och Anna-Maria stannade kvar en timme längre.. Båda två är relativt nyexaminerade då de tog examen för ca 1,5 år sen! Super trevliga tjejer som jag garanterat kommer ha fortsatt kontakt med!

Jag ångrar inte en sekund att jag började plugga! Dels för att utvecklas inom "karriären" och dels för att jag utvecklats så himla mycket som människa.. Jag har träffat nya människor, vänner för livet som har gett mig en helt ny syn på mycket! Det är skönt att komma ifrån Kävlinge för ett tag.. Umgås med människor som pratar om annat än vad "alla andra gör".. Det har börjat stå mig upp i halsen! Att istället umgås med personer för att man VILL ha dem i sitt liv, och inte för att enbart prata om andra och deras liv.. Är så trött på de.. Tacka vet jag alla dessa "nya" människor som jag lärt känna de senaste åren! Ni har hjälpt mig såå mycket! Bland annat att inse vad som egentligen betyder något, och vad som inte gör de...! Tack <3

Nu är jag snart framme i Kävlinge! Då ska jag ringa min Sara och flabba lite skit, känns som att de behövs ;)

Kramar till er alla :) :)


Kommentarer
Postat av: malin

Därför jag valde att flytta ifrån Kävlinge.

2012-03-23 @ 07:48:36
URL: http://malhin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lite motsägelsefullt?! Flabba lite skit med Sara?! Likadant med "skitsnack" i inlägget ovan! Du är precis likadan som dem från kävlinge du beskriver!

2012-03-26 @ 16:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0