Kvarteret skatan reser till Laholm :)

Wiihhoo :) Nu är biljetterna bokade! Ville egentligen se filmen på fredagen den 16:e Mars när den hade premiär, men snurrig som jag var glömde jag helt bort att boka biljetter i tid! När jag väl kom på det, så var det försent.. Helt fullbokat med undantag från rad 1-2 samt enkilda spridda platser lite överallt. Nä tack! Då väntar jag hellre :P Så lördagen den 24:e Mars kommer gå i kärlekens tecken <3 Först ska jag och Jimmy avnjuta en god middag tillsammans ute på restaurang och därefter vid 20.30 blir det (förhoppningsvis) skrattfest på biografen :)

Mysdagar/kvällar med sin älskade är ett måste, i alla fall för mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0