"Hemmaplugg"

Dagen idag innebar hemmaplugg för min del.. Dock har jag inte fått pluggat så mycket, än :S Har haft en liten teledejt med Sara imorse, kaffe med min bror, handling och nu ska jag snart bege mig ut på en powerwalk! trots att vädret inte är jätte fint, så är det i alla fall uppehåll! De dagarna får man ta vara på :) I eftermiddag blir det en dejt med Nina, plugg och sedan väntas middag i Stävie ikväll :) En fullspäckad "ledig" dag!
 
Måste även tillägga att jag har sjukt mycket träningsvärk idag! Längesedan jag hade så ont faktiskt.. Insidan lår känns av när jag ska sätta mig och armarna och axlarna så fort jag använder dem.. Men det ska kännas, så egentligen är det bara ett tecken på att träningen gjort nytta :)
 
Nä, dags att snöra på sig skorna och bege sig ut!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0