Tack för idag <3

Hade en väldigt mysig förmiddag tillsammans med Lola :) Kaffe, skitsnack och självklart lite solande! Får ju passa på när vädret är så fint som det är! Gav även henne en present.. ÄLSKAR att ge bort presenter :) hihi.. Hoppas du blev glad gumman!!

Efter besöket hos Lola var det tänkt att jag skulle styrketräna.. Men med tanke på det fina vädret kunde jag inte motstå en powerwalk istället! Så det fick bli 1 timmes promenad i solen istället :) Nu ska jag städa av här hemma, och därefter plugga...

Ser fram emot kvällen imorgon, något enormt!! <3


Kommentarer
Postat av: Lola

Blev jätte glad:)). Tack själv för en underbar fm gumman så glad jag har dig du är en sann vän ärlig och rak på sak love u

2012-09-13 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0