Träningsperiod startad + Dagens träning!

Nu gäller det! I 13 vckor ska jag vara igång, och jag SKA nå mitt mål!!
 
" Så jävla svårt kan det väl inte vara? "
 
Idag var jag på gymmet för första gången sen Juni månad, skrämmande! Har dock inte varit ifrån träningen helt, då jag powerwalkat en del under sommaren, men ändå. Gymmet som annars varit en av de mest besökta ställena för mig..? Vad hände egentligen..? Aja, nu har jag tagit tag i det igen, och ska köra järnet! Bättre sent än aldrig, som det heter! ;)
 
Dagens Träning
 
Uppvärming: 10 min på crosstrainern med 20% motstånd
 
1 timme blandad styrketräning (hela kroppen)
 
Imorgon siktar jag på en powerwalk, då det blir styrketräning på onsdag igen! Antar att jag kommer ha en kraftig träningsvärk i slutet på veckan :P Men det är det värt!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0