Fredagens planer

Igår efter jobb körde jag och fixade ett ärende på Center Syd. Måste säga att det kliade lite i shoppingfingrarna då lönen har kommit. Tyvärr fanns det ingen tid för shopping igår :S Var hemma vid 19.40, slängde mig i duschen och därefter i soffan framför lyxfällan tillsammans med Jimmy <3 Så skönt det är att ha mitt hjärta hemma igen! Efter lyxfällan blev det uppdatering för min del om Ystadstrippen. Jimmy har ju spenderat 2 dagar/1 natt på Ystadsaltsjöbad med sin mamma, lyxliraren ;) 3 härliga behandlingar fick han också! Skönt för honom då han verkligen har behövt lite avkoppling i allt renoverande här hemma.

Ikväll var det egentligen tänkt att både jag och Jimmy skulle spelat poker hos vänner i Lund. Kände dock att jag hoppar det denna gången. Älskar i och för sig att spela, men eftersom vi skulle vara där redan 18.00 så kändes det för stressigt när jag slutar jobba 17.00. Så för min del blir det en lugn fredagskväll på hemmaplan med min Fis istället :) Har ett litet projekt som jag ska pyssla med ikväll, så det ser jag fram emot!

Vad ska mina läsare hitta på idag? Några roliga fredagsplaner? :) Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0