Ett sms som gör själen glad :)

Nu ikväll har jag inte alls mått bra.. Känner mig totalt utmattad samtidigt som jag fryser och är varm på samma gång.. Jag börjar gråta för ingenting, och har knappt ingen kraft att ta mig igenom mina uppgifter.. Dags att stanna upp och lyssna på kroppen!!

Tack till dig underbara vän för dina peppande ord längs vägen <3 Kan inte med ord beskriva hur glad jag är som får ha dig i mitt liv!! Du finns alltid där, peppar mig, stöttar mig, bryr dig och är förstående när saker och ting kanske inte blir som planerat.. Oavsett vad så förstår du, vilket också är en av din bästa egenskaper som vän, just att du är förstående.. Älskar dig vännen!! <3

Dags att kurera sig...




Kommentarer
Postat av: Jenny

Heja Sara!!

2013-02-05 @ 08:19:25
Postat av: Anna Amanda o Isabell

jag tycker du är grym!!!

2013-02-05 @ 09:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0