Influensan :(

Nu kommer jag att gnälla, bara så ni vet! Detta är något av det sjukaste jag varit med om sjukdoms mässigt.. Idag har influensan nog varit värst. Tempen mätte upp till 39,7 grader och jag har även börjat bli stel i händerna. Har sjukt ont när jag ska använda fingrarna, exempel greppa en penna. Man kan väl säga att detta har varit den sämsta alla hjärtans dag på länge! Det är, trots det, tur att jag har haft Jimmy hos mig hela dagen/kvällen.. Annars hade jag troligtvis inte fått någon mat i magen..

För att bota influensa sägs det att man ska vila och sova mycket. Om man sover alla timmar man kan, och ändå inte blir frisk??!! Det stod att de kraftiga symtomen kunde sitta i upp till en vecka. Jag fick mina känningar i tisdagskväll.. Låt det bara vara över!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

STOR KRYA PÅ DIG KRAM!!!!!

2013-02-15 @ 20:12:08
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Maria

Krya på dig!

2013-02-16 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0