Inre stress...

Tredje dagen på rad som jag säger till mig själv: "imorgon ska jag lägga mig tidigt".. Varenda kväll slutar det med att jag ligger här i sängen, runt 23.00 och känner en inre stress och panik över att jag även denna kvällen inte somnade "i tid".. Jag har i alla fall fått skrivit min reflektionsuppgift! Vi hade vårt litteraturseminarium idag, och det är först därefter som jag kan skriva min del. Nu är det gjort, såå skönt! :)

Hann inte sätta lösen på bloggen idag, då jag haft fullt upp med annat! Men för er som fortfarande vill läsa: tveka inte att mejla mig på Facebook eller på min vanliga mejl: [email protected]! Imorgon har jag förhoppningsvis lite mer tid över, och då lär nog lösenordsverifiering dyka upp! :)

Natti Natti gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0