Komplimanger gör en GLAD :)

Idag har jag och Celie varit väldigt effektiva! Hann slutföra vår kodning på självbiografin samt att vi även skrev tre A4 sidor! Vi är på god väg, och än sålänge känner jag mig inte stressad! :) Vi ska skriva varenda dag fram till nästa fredag, och då är helgen inräknad! Inte jätte skoj, men vad gör man?! Bättre att bli klara innan deadline, än att hålla på med uppsatsen in i det sista!
 
Har varit väldigt tveksam hela dagen på om jag skulle styrketräna ikväll eller inte.. Har haft en grym träningsvärk, och på vissa delar av kroppen är det hemskt!! Mina triceps fick sig i alla fall en rejäl omgång i måndags, det känns! Trots den enorma värken bestämde jag mig ändå för att gymma lite. Trodde att jag skulle få skipa flera muskelgrupper, men till min förvåning blev det bara mina triceps som fick vila idag :) Blev även positivt överraskad på gymmet idag! En kvinna kom fram till mig när jag satt och tränade insida lår och sa "Gud vad du har tränat upp dig! Har inte sett dig på länge, och vilken skillnad!" Jag skrattade lite och menade på att det var konstigt då jag faktiskt gått upp 1,5 kilo i Thailand och inte alls känner mig speciellt bra form just nu. Men jag ska säga att den komplimangen värmde! Skit kul att få feedback på sin träning, och även om jag inte ser det så tydligt själv, så ser tydligen andra att kroppen förändrats :) Med ett smile fortsatte jag sedan att träna igen ;) Är nöjd med dagens träning, som blev: 20 minuter på crossen och 40 minuters blandad styrketräning!
 
Nu ikväll har jag unnat mig en timmes slapp i soffan, då det inte är särskilt ofta det händer numera :S Kollade på mitt och Jimmys favoritprogram: Sveriges Mästerkock :) :)
 
Dags att föna håret, och därefter hoppa i säng!
 
Ps: Imorgon är det en väldigt speciell dag <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor;)

Jag tror jag vet vad det är för dag <3<3<3

2013-01-09 @ 22:25:43
Postat av: Becca!!

Jag tror att jag vet vad det är för en dag faktiskt!! ;) Hihi.. <3

2013-01-09 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0