Sista dagen/momentet i skolan EVER!!

Idag, mellan 09.00-16.00 är det examination på interventionsplanerna. Jag har varit ganska lugn inför det fram tills nu. Känner fjärilarna i magen samtidigt som att jag försöker att inte bli alldeles för nervös! Det är inte bra i sådana här sammanhang. Det är verkligen domedagen idag :S Antingen går jag hem idag och är ledsen för att kompletteringarna var stora, eller glad för att de var små. Jag önskar ju givetvis att jag går hem och är mega GLAD/LYCKLIG för att jag klarade mig utan komplettering.. Dock känner jag på mig att det inte kommer hända, då man alltid brukar kunna förbättra något! Aja, hoppas på alternativ 2 då, liten komplettering!

Förresten, idag har jag på mig mina nya örhängen :) Såå söta! Har nog kommit på att jag gillar ugglor ;)

Håll tummarna för mig idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0